ראשית נתחיל בזה, הרכב הוא הפנים שלך, בכל מקום בו אתה נמצא (בין אם בפקק ובין אם כשאתה מגיע לפגישה) לפני שרואים אותך, רואים את הרכב שלך.
כאשר אתה מגיע ברכב מתוחזק, מבריק ונקי, אתה נשפט לפי זה. גבר נמדד בשלושה דברים. שעון, עט ורכב. אך לפני שרואים איזה שעון אתה עונד ולפני שרואים באיזה עט אתה משתמש,
רואים באיזה רכב אתה מגיע.
נכון, אתה עובד מאוד קשה, ולא תמיד יש לך זמן לקחת את הרכב לשטיפה. ובארץ סופות אבק וגשם חומצי נוהגים תמיד להופיע לפני פגישות חשובות ואירועים.
נכון, אתה גם כל היום בדרכים, בעבודה ובפגישות, ורכב שעובד הוא רכב שנחשף לנזקים כל הזמן. ולפעמים יש אתה מרגיש שזה קרב אבוד.
אז מה הפתרון ולמה ציפוי ננו קרמי שווה לך כסף, עדיין לא מרגיש לך שטיפול דיטיילינג מלא בכמה מאות שקלים שווה לך כסף. ובכן. יש הבדל מאוד גדול בין שטיפה לבין דיטיילינג. שטיפה היא דרך טובה לנקות את הרכב ולנקות אותו מלכלוך, אבל לשמור עליו… זה כבר נושא אחר.
הרכב, כמה חודשים אחרי שיצא מהסוכנות, הוא כבר מכוסה שריטות ו ”ג‘ינג‘ים“ שנגרמו על ידי חלקיקי אבק באוויר, שפשופים של רכבים וחניה, הפרשות ציפורים, גשם חומצי ופגיעה של השמש. מרובם ניתן להיפטר על ידי פוליש מקצועי (אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת). אבל אם הרכב עדיין חדש או שביצעתם כבר פוליש מקצועי לרכב. צריך להגן עליו. שכבת הציפוי הננו קרמי יוצר ציפוי הגנה מבוסס חומר בעל קשיחות בין 6H ל 10H (ראה כתבה קודמת) תלוי בסוג הציפוי.
הציפוי מגן על הרכב מפני כל אותן נזקים סביבתיים, מונע הידבקות של אבק ומ UV (קרינה אולטרה סגולה), גשם חומצי, התנגדות ללשלשת ציפורים וכו'. אז איך זה משפיע עליך כספית. ראשית, רכב בעל ציפוי פחות נוטה להתלכלך, האבק כמעט ואינו נדבק והפרשות ציפורים וכימיקלים ניתנים להסרה באמצעות ניגוב קל במטלית בד.
כאשר רכב מוגן על ידי ציפוי של IGL שכבת הצבע נשמרת כחדשה ומוגנת מארוזיה( התבלות, שחיקה וריקבון הנגרמים מזרימת מים ) וקורוזיה (תהליך כימי הרסני בחומר, הנובע מחשיפה לסביבה – מגע בחומר אחר (חמצן, למשל) או סביבה חומצית או בסיסית במיוחד ) בין שנה ל 4 שנים (תלוי בסוג הציפוי).
אז נחזור לרגע לתמונה שבכותרת.. איזה צד יהיה לך קל (ומהיר) יותר למכור ברגע שתחליף רכב וכמובן באיזה מחיר… וכמה זה שווה מחר מול כמה זה עולה לך היום?